perjantai 22. helmikuuta 2013

True (Pink) Blood

Jeeeepsis, tässähän sitä taas. Eilen lakkailin kynsiäni katsoessamme Jaakon kanssa True Bloodin 2. tuotantokautta. Etukäteen olin jo päättänyt mitä lakkoja käytän, ja aihe tuli True Bloodista. Jahhas, että sellaista.

Viimeinen kuva Päivän lookista. Äiti: " Kattokaa Nikita tuli kylään!" Että joopa... Noh, täytyy myöntää että on vähän samaa näköö :D
Kynsissä siis Flormarin U09 supershimmerinen tummanlila (anoppikokelaalta joululahjaksi saatu), joka on todella nätti mutta jotenkin vierastan liloja ja violetteja kynsilläni... Punaista nail art lakkaa ei tästä osoitteesta löytynyt ja muutenkin olin päättänyt käyttää tuota pinkkiä, jonka olin ostanut FBn kynsikirppikseltä. Paljon hattaraisempi ja pinkimpi kynsillä kuin pullossa, todella ohut lirukoostumus ja näyttää kuvissa paljon paremmalta kuin kynsillä :D Tuosta Flormarista on sanottava että peitti minun nysäkynnet erittäin hyvin vain kahdella kerroksella. :O Se oli yllättävää sillä yleensä Flormarit on sellaisia pliruja että niitä saa lutrata 4 kerrosta ennen kunnon peittoa. Olin pettynyt siihen että pullossa näkyi selkeästi myös kultaista shimmeriä, kun taas kynsillä vain kirkkaamman liilaa. D:

Ja kuten näette, taas lakanoiden kuvat kynsillä.


En malta odottaa kevättä ja kesää, että pääsee kävelemään näillä muutakin kuin omaa huonetta ympäri :D Uusimmat rakkauteni, nuo bootsin näköiset nilkkurit pääsee jo keväällä kävelylle <3 Mustat ostettiin minulle lakkiaisiin ja niillä sitten koikkelehdin vastaanottamaan todistuksen. Nuo Iron Fist-namut taas on ihan iskemättömät, kaipa minä uskallan niillä lähteä joskus kavereiden kanssa uloskin :D

Ja lopuksi kuvia otuksista. Nyyti ja Nyytin uusi ihana pinkki, tyttömäisen sporttinen retrojuoksupyörä ja ultrasöpö pesään sukellus. Alempana uusi tulokas, joka ei vielä niin viihdy kameran edessä, mutta tykkää kyllä esiintyä hyppimällä ja katosta roikkumalla. Nimikin on saatu valittua, saanko esitellä, herra Wilho-Waltteri Sakkeus! <3 Ihana rakkauspakkauspoitsu, kyllä siitä kunnon lakkahamsteri tulee. :3

4 kommenttia:

  1. Hei!

    Malttaisitko mitenkään myydä tota vaaleanpunaista juoksupyörää? Olen sellaista jo kauan etsinyt =(

    Ystävällisin terveisin Mari Määttänen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Mari, hyvä että uskalsit rehellisesti kysyä :) Valitettavasti ostin sen itse eilen kirpputorilta pitkän etsimisen jälkeen, joten valitettavasti en halua sitä myydä... :( Kannattaa kuitenkin katsella kirpputoreilta, itse löysin tämän Vaasan Adam & Eva- kirppikseltä. Onnea etsintään, jos satun löytämään toisen niin otan talteen ja otan sinuun yhteyttä! :)

      Poista
    2. Kiitos paljon vastauksesta ja toivottavasti löytyisi samanlainen, ja jos joskus olet luopumassa omastasi niin olen erittäin halukas ostamaan sen =)

      Poista
    3. Jep, tsemppiä etsintään ja jos tosiaan olen luopumassa omastani niin otan yhteyttä :)

      Poista

Kerro toiveet, kommentit, risut, ruusut, tänne vaan!