perjantai 31. toukokuuta 2013

Olen täällä taas + lakkiaiskynnet


Kas näin, olen palaillut blogimaailmaan pienen tauon jälkeen, joka tuli tarpeeseen. Pohdin sitä, jatkanko blogin pitämistä ollenkaan, sillä alkoi tuntua siltä että oli pakko blogata. Teinkin päätöksen että teen blogia tästä eteenpäin yhä enemmän omilla säännöilläni, silloin kuin siltä tuntuu. Lisäksi tarvitsin aikaa itselleni. Niin moni kuin teistä harvoista lukijoista lukeekin blogiani kynsijuttujen takia, olen päättänyt että tämän blogin painopiste siirtyy enemmän lifestyle-blogin puolelle. Kynsiä tulee yhä olemaan, mutta liian usein on minulle käynyt niin että olen halunnut kertoa teille jostain ihan muusta, ja olo on ollut "pitäisi tehdä kynsistä kun tämä on kynsiblogi." No, nyt se ei enää ole kynsiblogi. Tulette lukemaan täältä yhä enemmän asioita elämästäni ja ajatuksistani.

Kuten näette, ulkoasu on uusi. Banneria myöten. Minua suretti liikaa katsella vanhaa blogia... Nyyti on liittynyt Riston ja muiden enkelihamstereiden joukkoon ja arvostelee lakkauksiani nyt pilven päältä. Se ei tietenkään ollut helppo päätös, mutta kun olin sen vierellä viimeiset hetket eläinlääkärillä tajusin että se oli oikea päätös. Nyyti oli jo väsynyt ja se nukahti hyvillä mielin, ilman taistelua tai vastaanpanemista. Jos olen ihan rehellinen niin minusta näytti kuin se olisi hymyillyt nukahtaessaan....
Nyyti pääsi lepäämään mökille aurinkokiven kupeeseen Risto-herran viereen. Siihen paistaa aurinko ja vieressä tuoksuvat puutarhan antimet. Siellä sen on hyvä olla..

Lakkahamsterin kruunu on nyt periytynyt Vilholle, joka ei oikein tiennyt miten suhtautua asiaan. Sen käytöksestä on huomannut että nuoriherra on hämillään kun Nyytin tuoksut pikkuhiljaa hälvenevät kotikolojen nurkista.

Minä en siis saa lakkia, vaan hyvä ystäväni Marski. Myöhemmissä postauksissa saatatte nähdä lakkiaisjuhla-asuani, mutta tässä huomista varten kynsiä. Sen verran voin vinkata että sävyyn sopivat ainakin kengät ;D
 
Mimaxilta ostetut O.P.In Tiffany Case- liquid sand Bond-girls kokoelmasta ja Orlyn Dark Shadows-elokuvakokoelmasta (pakko sanoa, Johnny Depp + Tim Burton = pakko-olla-hyvä-leffa!) Decades of Dysfunction, kermanvaaleanmikälievärinen ihanuut joka peitti kahdella kerroksella. Tiffany Casen koettuani voin sanoa, Aim in loov <3 Tuo kimallus ja tuntuma ja autuaallisen nopea kuivuminen, oih! lisäksi paketissa tuli samasta sarjasta Jinx, joka pääsee kynsille myöhemmin :) Sen suuremmitta sanoitta, lisää kuvia :)
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro toiveet, kommentit, risut, ruusut, tänne vaan!