maanantai 6. toukokuuta 2013

Kevätterveisiä, -väsymystä ja -kiireitä.

Hei kaikki taas, ja suokaatte anteeksi epäaktiivisuuteni :D Tässä on meneillään hirmuista hässäkkää kaiken kanssa, joten en ole kerinnyt pahemmin bloggailemaan. Monet ihanat lakkauksetkin olen tehnyt, mutta päässyt kameranvarteen vasta kun kärkikuluma on rystysissä asti, tai ainakin melkein. En ole viitsinyt ottaa kuvia sellaisista kynsistä... Varastossa on kuitenkin useammatkin kynnet, kunhan saisin ne koneelle ja kuvat käsitellyksi :D

Mitäkö hässäkkää on? Noh, perushötinän lisäksi olen lähdössä reissuun viikoksi Mummun kanssa. Ei oikeasti biologisesti minun oma mummuni, mutta henkisesti minun oma mummuni :) Lähdetään lämmittämään luitamme viikoksi Kreikan auringon alle!

 Pargaan! Eikö olekin maailman suloisin, ihanin pieni kreikkalaiskylä? Talvisin asukkaita on noin 4000, ja kesäisin sitten turistien myötä enemmän. Olen jo lakannut kyntenikin kreikkalaissävytteisesti fiilistellen tulevaa reissua :D Toisaalta ahdistaa lähteä koska kotona olisi niin sata asiaa tehtävänä...
Pian on pääsykokeet. Ei jösses, mua pelottaa niin kovaa. Se, että mitä jos en pääse ees pääsykokeisiin? Entä jos pääsen mutten kouluun? Turha reissu ja taas vuosi väliä... Entä jos pääsen kouluun? Joudun muuttamaan yksin kauas kaikesta, joko Helsinkiin tai Rovaniemelle. Minä, joka en osaa olla KOTONAKAAN yksin! Apua...

Tässä keskiviikkona vien muutaman taulun nuorten kokoelmanäyttelyyn, Vaasan Atelje Torniin :) Jos tuttuja kiinnostaa niin sinne vain katselemaan :)

Ja tuntemattomatkin saa mennä katsomaan :D

Jotenkin tuntuu että ryntäilen edestakaisin koko kevään saamatta mitään aikaiseksi. Saanhan mä aikaiseksi vaikka mitä, mutta jotenkin tuntuu siltä että pitäisi saada aikaisemmaksi enemmän. Laihtua. Siivota. Opiskella. Säästää. Huoh... sen sijaan lihon, sotken, opiskelen hiiiiiiitaaaaaastiiiiiiiii ja öh... yritän olla tuhlaamatta. ÄÄÄÄH!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro toiveet, kommentit, risut, ruusut, tänne vaan!